wtorek, 3 listopada 2009

Czekoladkowe ponczo

No i wygląda na to, że wracam po długiej przerwie. Przez cały czas mojej nieobecności tutaj, "działałam" przy drugim blogu. W zawirowaniu przeprowadzek ciagle coś gdzieś ginęło i nie było sposobu usiąść w spokoju i zgrać fotek na jednego laptopa co nareszcie się udało. Zadomowiłam się w Łodzi i nazywam ją "moją Łódźką". Jest mi tu dobrze choć na początku bywało różnie. Lubię się włóczyć tutejszymi uliczkami jak to typy z duszą podróżnika mają choć wolnego czasu na włóczęgi coraz mniej. Są nowe historyjki, nowi ludzie, wszystko jest nowe i ekscytujące i chyba wreszcie nie boję się przyznać, że jestem zwyczajnie szczęśliwa.
Poniżej moje nowe piękne czekoladowe ponczo w ulubionym połączeniu z legginsami. Zdaje się, że jego pojawienie się osładza mi burą, jesienną aurę :)
ponczo- vintage
legginsy- Vero Moda
"mary poppinsy"- HD
gorset-Oasis

1 komentarz:

  1. wygląda tak cieplutko, ze zazdroszczę. tym bardziej, że właśnie marznę na kiepsko ogrzewanym strychu :/

    OdpowiedzUsuń